Dodatkowe korzyści z płatnej reklamy
Samo tworzenie reklam, a także całych kampanii reklamowych ma na celu, przyniesienie korzyści firmie, która decyduje się na wykonanie określonych działań.
2017-08-10, 23:03

Te z kolei, mają za zadanie spowodować zwiększenie sprzedaży, a także poprawić komunikację między produktami, ale także samą marką, a jej odbiorcami. Można więc powiedzieć, że zamawiając reklamę, firma ma na celu korzyści finansowe krótkoterminowe, ale także długoterminowe zbudowanie relacji.

20% Cashbacku

My proponujemy coś więcej, mając na uwadze, że rynek się zmienia, a reklamy bywają skuteczne na różnym poziomie, samo zaś budowanie sobie bazy odbiorców, może trochę trwać. Chcemy umilić Wam ten czas oczekiwania, dając aż 20% wydatków, które można ponownie wydać. Na co? Być może na inne działania marketingowe, a może na bieżące zakupy do domu.

Jak to działa?

Kupując u nas reklamę, na jednej z naszych aukcji, przekazujesz nam ją do realizacji, podając wytyczne odnośnie jej ustawień, my realizujemy ją, a po wykonaniu zlecenia, w terminie 10-ciu dni otrzymujesz, aż 20% zwrotu za zakupioną reklamę. Pomyśl tylko, wydając u nas 70 zł, zyskasz 14 zł na swoje konto bankowe, albo PayPal. Wydając u nas 150 zł zyskujesz, aż 30 zł. Może czas najwyższy zmienić miejsce zakupu reklam?

Gwarancja

Oferujemy Ci płatną reklamę na Facebooku, a także teksty na zamówienie oraz inne formy reklamowe, takie jak backlinki. Zobacz w naszym sklepie Reklama i Cashback

KONTAKT / AUTOR
Mary Smith
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.