Reklama i cashback – skuteczne połączenie
Rolą reklamy jest sprawienie, żeby dane dobro było kupowane częściej, a także taki, żeby potencjalny użytkownik mógł dowiedzieć się o istnieniu czegoś wyjątkowego i być może stworzonego z wielką pasją.
2017-07-18, 17:40

Wydatki na reklamę

Prawie nikt nie lubi wydawać na reklamę, zwłaszcza dużych pieniędzy, ale jak wiadomo jest ona częścią sprzedaży, a ma ogromne znaczenie dla powiększania rynku zbytu i sprawienia, żeby poziom obrotów wzrastał, a o to chodzi przecież w każdej firmie, czy przedsięwzięciu.

Cashback

Tego terminu już chyba nie trzeba tłumaczyć nikomu, chodzi o zwrot części pieniędzy, które na coś zostały wydane. Taka forma bonusu jest dość ciekawa, gdyż stanowi dość wymierną gratyfikację, a dodatkowo można z niej wypłacić pieniądze, trochę później, aby móc się cieszyć możliwością ich ponownego wydania.

Wyniki reklamowe

Chociaż same dane statystyczne mogą być dość obiecujące, nie zawsze dana reklama daje odpowiedni zwrot z inwestycji. Albo czas oczekiwania na zyski nieco się wydłuża, to może być lekko frustrujące, a także powodować niedosyt oraz lekkie zniecierpliwienie.

20% po 10 dniach

To propozycja zwrotu, który można uzyskać wybierając jedną z wielu form reklamowych, jakie stanowi oferta firmy 4C IT LTD z UK, skierowaną do polskich małych i średnich przedsiębiorców przez serwis Allegro. Po zakupie, otrzymuje się dobrze przygotowaną usługę, a po kilku dniach zapytanie, gdzie mają zostać przelane pieniądze stanowiące Cashback.

Dodatkowe pieniądze

Taki zwrot stanowi dodatkowe pieniądze, które można wydać ponownie na inną usługę dla wsparcia marketingu firmy, albo sprawienie radości bliskim.

KONTAKT / AUTOR
Mary Smith
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.