Jak reklamować lokalną firmę?
Lokalna firma, to nic innego, jak biznes prowadzony stacjonarnie, czyli w określonym miejscu.
2017-10-10, 10:41

Wydaje się niektórym, że działania marketingowe prowadzone w sieci, dotyczyć mogą, jedynie firm działających online, albo mających sklep internetowy. Nic bardziej mylnego...

Reklama w socjal mediach

Dziś już prawie każda, nawet najmniejsza firma ma swój fanpage, na którym zamieściła logo swojej firmy, a także dane adresowe, gdzie od czasu do czasu dodaje nowe wiadomości. Jednak to trochę zbyt mało, czasem bywa też i tak, że kupujących wciąż jest zbyt mało. Jak więc, do nich dotrzeć?

Płatna reklama

Facebook daje możliwość ustawienia sobie reklamy płatnej, to znaczy sprawienia, żeby określone posty wyświetlały się wyłącznie zainteresowanym osobom, takim które mają zapotrzebowanie na określony produkt lub usługę.

Duży zasięg, dany region

Dzięki płatnej reklamie można dotrzeć do wielu osób, które będą potencjalnie zainteresowane, tym co masz do zaoferowania. Da się jednak, także dopasować reklamę, tylko do określonej w kilometrach grupy odbiorców z okolicznych domów. Dla lokalnej firmy, to dobra wiadomość, może ona dotrzeć z informacją o swoim istnieniu do faktycznie mieszkających w okolicy osób, aby te mogły więcej dowiedzieć się o firmie, jej produktach, a także poznać ją nieco lepiej.

źródło: http://reklama.bezwychodzeniazdomu.eu

KONTAKT / AUTOR
Mary Smith
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.